Til Forsiden
Får du besøk fra en servicetekniker, installatør eller selger fra Get vil disse alltid presentere seg med identifikasjon fra Get.

Hjemmebesøk fra Get?

Får du besøk fra en servicetekniker, installatør eller selger fra Get vil disse alltid presentere seg med identifikasjon fra Get. Er du i tvil om vedkommende er en representant fra oss ber vi deg om å tenke litt over dette:

Er du Get-kunde?
Vi sender aldri Get-teknikere eller installatører til våre kunder uten en avtale. Unntaket kan være dersom en tekniker eller installatør har spørsmål som er relevant for annet arbeid i nærheten, eller trenger tilgang til kabler eller koblingsskap. Er du ikke Get-kunde kan det være at en av våre selgere vil besøke deg, men hvis du er i tvil om vedkommende faktisk er en Get-ansatt ber vi deg om å etterspørre identifikasjon fra Get.

Be om å få se gyldig ID fra Get
En Get-ansatt skal alltid vise gyldig ID-kort med bilde og Get-logo. Dersom du er i tvil oppfordrer vi deg til å kontakte oss så kan vi bekrefte om vedkommende er ansatt hos oss.

Har du avtalt et møte med Get?
Teknikere og montører fra Get kommer kun hjem til deg om dette er avtalt på forhånd. Kun i helt spesielle tilfeller kan det hende at våre teknikere trenger hjelp til å få tilgang til fellesrom i borettslag, koblingsskap etc.

Vi ber ikke om personlig info.
Get tar aldri betalt for en tjeneste hjemme hos deg, og vi etterspør aldri kortinformasjon eller annen personlig informasjon. Vi tar ikke betalt for service- og installasjonsarbeid der og da, dette føres opp på din månedlige faktura og betales i etterkant. Vi anbefaler at du aldri gir ut personnummer, kortinformasjon og annen sensitiv informasjon.

Har du spørsmål om dette?
Kontakt gjerne vårt kundesenter på 02123, eller snakk med oss på chat.

© 2017 | Informasjonskapsler og personvern