Til Forsiden

Retur av dekoder og modem

Har du spørsmål om retur av utstyr? Her har vi samlet all informasjon om hvilket utstyr som skal returneres, hvordan du returnerer utstyr og hvordan du kan overføre utstyr til ny beboer.

Husk at du kan levere utstyr til lokalkontor og forhandlere, men ikke til Gets Hovedkontor i Maridalsveien.

Get boksen din, inkludert programkort, kabler og fjernkontroll, og modem leid av Get, må returneres ved oppsigelse av ditt abonnement.

Hvis du har overført abonnementet og utstyret til ny beboer, og dette er bekreftet av Get, trenger du ikke å returnere noe, men du vil fremdeles være ansvarlig for at utstyret ikke går tapt eller blir ødelagt fram til du har fått en bekreftelse på overføringen.

Vi gjør oppmerksom på at dersom utstyret ikke returneres, vil det påløpe et erstatningskrav.

Utstyr som er kjøpt, fastmontert, eller av en utgått modell trenger du ikke å returnere.

  • Dersom du har kjøpt en trådløs ruter fra oss er denne din, og den skal ikke tilbakeleveres.
  • Dersom du har en fastmontert hussentral i leiligheten, skal du la denne være igjen, og den skal ikke monteres ned.

Fiberkunder med fastmontert hussentral trenger ikke gjøre noe, hussentralen vil automatisk bli deaktivert etter at abonnementet er sagt opp og skal ikke fjernes eller monteres ned.

 HVORDAN RETURNERE UTSTYR?

Du mottar en returlapp noen dager etter tjenesten er avsluttet. Denne klistres på utstyret, som så leveres på nærmeste Postkontor.

Slik returnerer du utstyret

 HVIS UTSTYRET IKKE BLIR RETURENERT?

Dersom utstyret du har lånt ikke returneres, vil du faktureres et erstatningsgebyr.

Oversikt over erstatningsgebyr 

AKTIVERE ELLER OVERFØRE UTSYR?

Ønsker du eller noen andre å bruke utstyret videre på et nytt abonnement eller adresse så kan det videreføres.

Aktiver eller overfør utstyr

 HVA SKAL RETURNERES?

Alt utstyr som er på utlån fra Get skal tilbakeleveres når det ikke lenger er i bruk, eller abonnementet hos oss avsluttes.

Utstyr som skal returneres 

 

Dersom du allerede har mottatt en faktura for tapt utstyr, skal alle spørsmål rettes direkte til Lindorff på mail eller 31 27 93 20.

© 2017 | Informasjonskapsler og personvern