Til Forsiden

Ny kunde

Har du nettopp blitt mobilkunde hos oss, og brenner inne med noen spørsmål? Her finner du nyttig informasjon om ditt nye mobilabonnement.

MIN GET-appen

Aller først et lite tips: Last ned MIN GET-appen!

  • Sjekk forbruket ditt på farten
  • En komplett oversikt over ditt abonnement
  • Se prognoser på databruken din
  • Bestill ekstra datapakker
  • Finn PIN- og PUK-koden din
  • Endre instillingene på abonnementet ditt
  • Bestill nytt og sperre SIM-kort

Du logger enkelt inn med ditt GET-brukernavn og passord, altså det samme du bruker for å logge inn på Get.no.

GPAppStore  IosAppStore

min-get-mobil

BANK-ID

Du kan selvfølgelig bruke Bank-ID som tidligere når du har Get Mobil.
Er du ny kunde og opplever problemer med tjenesten? Da anbefaler vi deg å kontakte banken din i første omgang. Tjenesten må nemlig reaktiveres på nytt etter at du har byttet mobiloperatør.

Trenger du dataSIM?

Med et dataSIM-kort kan du dele datamengden i ditt mobilabonnement med flere enheter som for eksempel nettbrettet ditt.

Data-SIM bestiller du kostnadsfritt på Min Get. SIM-kortet du mottar passer både vanlig, mikro- og nano-SIM.

Problemer med MMS og datatrafikk?

Har du feil innstillinger vil du ikke kunne surfe på 3G eller 4G, men du kan selv enkelt legge inn riktige innstillinger. For å gjøre det enklest mulig for deg, har vi laget en egen tjeneste som sender deg riktig konfigurasjon på sms. Alt du trenger å gjøre er å legge inn telefonmodell, telefonnummer og litt annen informasjon.

Tjenesten finner du her

Finner du ikke modellen din i oversikten må du legge inn innstillingene manuelt. Her finner du de korrekte innstillingene, og guider til hvordan du legger de inn på din telefon.

 

© 2018 | Personvern og informasjonskapsler