Til Forsiden

FORBRUK

Her vil du finne informasjon om ditt mobilforbruk, inkludert priser og hva du kan gjøre hvis du går tom for data.

Min Get

På Min Get finner du det meste du trenger for å administrere og holde oversikt over abonnementet ditt, her kan du:

  • Sjekke forbruk
  • Se fakturadetaljer
  • Endre og bestille tjenester
  • Endre abonnement
  • Finne PIN og PUK-kode
  • Enkelt administrere flere abonnement
  • Endre personopplysninger

Logg deg inn her: Min Get. For mobilkunder anbefaler vi å laste ned Min Get-appen:

GPAppStore IosAppStore

Har du brukt opp dataen?

Bruker du opp dataen som er inkludert i ditt abonnement reduserer vi hastigheten din til 64 kbps.

Før dette skjer sender vi deg varsel når du har brukt henholdsvis 80 og 100% av datapakken din med mulighet for å kjøpe ekstra data. Eventuell hastighetsbegrensning vil vare frem til ny fakturaperiode starter. Husk at du kan når som helst sjekke ditt forbruk på Min Get eller i mobil-appen.

Les mer om hastighet på mobildata
Bestill mer data på Min Get

Prisoversikt

Vi har laget en egen side med fullstendig oversikt over mobilpriser. Her finner du utenlandspriser, spesialpriser og priser på abonnement og tjenester.

Endre mobilabonnement

Har du brukt opp dataen kan det lønne seg med et annet abonnement. Hvis du er eier av abonnementet kan du selv oppgradere eller nedgradere dette på Min Get.

Slik gjør du det:

  1. Logg inn på Min Get
  2. Velg abonnementet det gjelder,
  3. Under ABONNEMENTSDETALJER klikker du på ENDRE
  4. På siden du nå får opp velger du nytt abonnement
© 2017 | Informasjonskapsler og personvern