FORBRUK

Her vil du finne informasjon om ditt mobilforbruk, inkludert priser og hva du kan gjøre hvis du går tom for data.

Min Get

På Min Get finner du det meste du trenger for å administrere og holde oversikt over abonnementet ditt, her kan du:

  • Sjekke forbruk
  • Se fakturadetaljer
  • Finne PIN og PUK-kode
  • Enkelt administrere flere abonnement
  • Endre personopplysninger

Logg deg inn her: Min Get. For mobilkunder anbefaler vi å laste ned Min Get-appen:

GPAppStore IosAppStore

data-roll_v-1

Datarollover

Bruker du ikke all dataen inkludert i abonnement ditt, vil den ubrukte mengden automatisk rulles over til neste måned. Hvor mye data du har kan du til enhver tid sjekke på Min Get.

  • Det er ingen utløpstid på dataen du kan rulle over
  • Har du kjøpt datapakker vil ubrukt mengde av disse også rulles over til neste måned
  • Har du 4 GB inkludert i abonnementet ditt, kan du i teorien rulle over 4 GB til neste måned, og da starte med 8 GB. Du kan maksimalt ha dobbel datamengde.

Har du brukt opp dataen?

Bruker du opp dataen som er inkludert i ditt abonnement reduserer vi hastigheten din til 64 kbps.

Før dette skjer sender vi deg varsel når du har brukt henholdsvis 80 og 100% av datapakken din med mulighet for å kjøpe ekstra data. Eventuell hastighetsbegrensning vil vare frem til ny fakturaperiode starter. Husk at du kan når som helst sjekke ditt forbruk på Min Get eller i mobil-appen.

Prisoversikt

På innloggede sider finner du utenlandspriser, spesialpriser og priser på abonnement og tjenester.