Til Forsiden

Avslutt kundeforhold

 Vi besvarer alle henvendelser fortløpende, senest innen 5 virkedager.

Ønsker du raskere hjelp kan du ta kontakt med oss på chat eller 21 54 54 54.

Ønsker du å gjøre endringer på et produkt eller melde flytting, kan du enkelt gjøre dette selv på Min Get. Er det Get på din nye adresse, kan du ta med abonnement og tjenester.

Oppsigelsestiden er en måned regnet fra utløpet av den måneden vi mottar din oppsigelse. Utstyr som er leid skal returneres ved bruk av returlapp som du får tilsendt etter endt oppsigelsestid.

Vi er opptatt av å skape de beste kundeopplevelsene i en stadig mer kompleks mediehverdag, og setter derfor pris på at du kontakter oss dersom du skulle være misfornøyd med dine tjenester.

 

Kundeinformasjon
Kontaktinformasjon
Oppsigelse
Tilbake til kontaktsiden
© 2017 | Informasjonskapsler og personvern