Lenger ventetid på kundesenteret

Vi forholder oss til anbefalingene gitt av Folkehelseinstituttet for å begrense smitte, og har derfor iverksatt tiltak på kundesenteret vårt. Disse tiltakene resulterer i noe mindre kapasitet enn normalt, og du vil derfor kunne oppleve noe lenger ventetid. Husk at du kan finne svaret på de fleste problemer i selvhjelpsløsningene våre.

Har du problemer med VPN/løsninger for hjemmekontor? Dersom nettet fungerer ellers, anbefaler vi at du tar kontakt med ansvarlige for IT på din arbeidsplass.

Åpningstider

Trenger du hjelp, eller fant du ikke det du var ute etter? Her finner du åpningstidene på chat og telefon.

hvitt_2

Kundesenteret

Mandag - fredag
08:00 - 22:00

Lørdag
11:00 - 19:00

Søndag
12:00 - 20:00

 

Fakturahenvendelser

Mandag - fredag
08:00 - 20:00

Lørdag og søndag
Stengt

hvitt

Hente og returnere utstyr

Hos våre lokalkontor og forhandlere kan du både hente og returnere utstyr. Klikk på knappen under for en oversikt over hvor du finner forhandlerne, åpningstider, adresser og kontaktinformasjon.

Lokalkontor og forhandlere

Hva koster det?

Når du ringer Get Kundeservice på tlf. 21 54 54 54 vil du kun bli belastet lokaltakst. Dersom du har Fri Tale inkludert i ditt mobilabonnement vil samtalen være kostnadsfri. 

Er du i utlandet kan du kontakte oss på +47 21 54 54 54. Mobiloperatørens takster gjelder når du ringer fra utlandet. For Get mobilkunder vil vanlige utenlandspriser gjelde.