SMS-tjenester for TV og internett
Det er mye du kan fikse selv ved å sende en SMS til 02123 og et av kodeordene under.
Obs! For at SMS-tjenestene skal fungere må du sende SMS-en fra det mobilnummeret som er registrert på kundeforholdet. Du kan selv sjekke hvilket mobilnummer som er registrert på Min Side.
KODEORD (Tjeneste) |
Informasjon |
---|---|
TV (Automatisk oppdatering) |
Mangler du kanaler, står det "Vennligst vent..." eller "Du har ikke tilgang.." på tv-skjermen, kan det være at ditt programkort trenger en oppdatering. |
AVBRYT (Kansellering av teknikeravtale |
Har problemet løst seg eller passer ikke avtalen allikevel, kan den avbestilles via SMS. Husk å kontakte kundeservice hvis du trenger en ny tid. |
SALDO (Betalingsinfo) |
Få tilsendt informasjon om eventuelt utestående beløp på ditt kundeforhold, samt KID- og kontonummer som kan brukes ved innbetaling. |
COAX (Bestille antennekabel) |
Trenger du en ny, eller rett og slett bare en lenger antennekabel, skriv coax og ønsket lengde (1,5 / 2,5 / 5 eller 10 meter) for å få dette tilsendt. Mer informasjon. |
KABEL (Bestille nettverkskabel til Get box Mikro) |
Kan brukes hvis du trenger nettverkskabel til din Mikro-boks for å få tilgang til Get filmleie. |
SPLITTER (Bestille splitter) |
Har du behov for å koble til flere antennekabler til ditt uttak trenger du en splitter. |
RETUR (Bestille returseddel) |
Få tilsendt en ferdig adressert og frankert returseddel som kan klistres på utstyret som skal sendes tilbake til oss. |