Til Forsiden

FLYTTING

Du kan enkelt melde flytting via vårt flytteskjema. Der kan du samtidig søke opp din nye adresse og sjekke om den er tilknytte Get. Finner du ikke den nye adressen din, kan du kontakte kundeservice så sjekker vi muligheten for tilkobling. Merk at det kan ta litt tid å sjekke mulighet for tilkobling, så vær ute i god tid før flyttingen.

Vi vil ta kontakt med deg så snart flyttemeldingen din er registrert hos oss (normalt 3-5 virkedager).

Meld flytting her

Ja, det er Get på min nye adresse

Flytter du til en adresse som har Get kan du normalt sett ta med deg utstyret ditt og fortsette med abonnementet på samme måte som før.

Selv om vi ikke har rukket å behandle flyttemeldingen før din flyttedato, kan du allikevel ta med utstyret ditt og koble det opp. Tjenestene vil fungere på samme måte som før så lenge det er Get i veggen.

Er du fiberkunde gjelder andre bestemmelser.

Nei, det er ikke Get på min nye adresse

Oppsigelsestiden er en måned, regnet fra utløpet av måneden vi får beskjed. Det vil si at om du melder flytting i løpet av august, vil det være vanlig oppsigelsestid ut september.

Du kan også velge å omregistrere abonnementet ditt på ny beboer i stedet for å si opp. Du vil da slippe oppsigelsestid på tjenestene som overføres, samt eventuelle bruddgebyr. Merk at du vil være ansvarlig for utstyret frem til omregistreringen finner sted.

RETUR AV UTSTYR

Utstyr som er leid av Get må returneres ved oppsigelse av abonnementet. Du vil motta frankerte returlapper i posten noen dager etter abonnementet er avsluttet. Utstyret kan så pakkes forsvarlig inn, og returneres på et Postkontor.

Du kan også enkelt bestille returlapp via SMS ved å sende RETUR til 02123. Merk at returlappene vil bli sendt til din gamle adresse så fremt det ikke blir informert om ny adresse. Det kan også leveres hos din lokale Get-forhandler. Har du benyttet deg av angrerett skal alt utstyr som ikke er fastmontert returneres.

Husk å ta vare på kvitteringen når du leverer fra deg utstyret.

Utstyr som skal returneres

Get-boks (inkludert programkort og fjernkontroll), modem og kabler som er leid av Get, må returneres ved oppsigelse av abonnementet, og skal ikke settes igjen når du flytter. Selv om borettslaget ditt har en avtale med Get, gjelder dette kun et utvalg tjenester som for eksempel TV eller bredbånd, og inkluderer ikke utstyr som Get-bokser eller modem.

Se hvilket utstyr som skal returneres her.

Vi gjør oppmerksom på at dersom utstyret ikke leveres, vil det påløpe et erstatningskrav.

UtstyrRetur
UtstyrIkkeRetur

Utstyr som ikke skal returneres

Utstyr som er kjøpt, fastmontert, eller av en utgått modell trenger du ikke å returnere. Det skal leveres hos en miljøstasjon for el-retur etter endt oppsigelsestid.

  • Dersom du har kjøpt en trådløs ruter fra oss er denne din, og den skal heller ikke tilbakeleveres.
  • Dersom du har en fastmontert hussentral i leiligheten, skal du la denne være igjen, og den skal ikke monteres ned.

Hvis du har overført abonnementet og utstyret til ny beboer, trenger du ikke å returnere noe, men du vil fremdeles være ansvarlig for at utstyret ikke går tapt eller blir ødelagt fram til du har fått en bekreftelse på overføringen.

Fiberkunder med fastmontert hussentral trenger ikke gjøre noe, hussentralen vil automatisk bli deaktivert etter at abonnementet er sagt opp og skal ikke fjernes eller monteres ned.

Se her hvilket utstyr som ikke skal returneres

OPPSIGELSE

Lurer du på hva som skjer når du sier opp? Her kan du se hva som skjer fra du melder oppsigelse frem til du mottar din sluttfaktura: informasjon om oppsigelse

Vi har én måneds oppsigelsestid på våre produkter, og du vil bli fakturert for tjenestene dine ut oppsigelsestiden den påfølgende måneden. Det vil si at dersom vi får beskjed om oppsigelse av abonnement i løpet av august, vil abonnementet ditt løpe ut september.

Meld oppsigelse her

Sluttfaktura

Du vil motta en sluttfaktura i starten av den siste måneden du er abonnent. Har du bindingstid på en eller flere tjenester, vil eventuelt bruddgebyr belastes på sluttfaktura.

Bor du på en adresse som ikke har en borettslagsavtale med oss, sier man også opp hovedtilknytningen til Get ved en eventuell oppsigelse. Med hovedtilknytningen menes det kabelen som gir signaler inn til boligen. Vi vil da fysisk koble kabelen fra din bolig.

Husk at alt utstyr som er leid skal returneres til oss etter endt oppsigelse.

Bindingstid og bruddgebyr

Ved bestilling av nye tjenester eller kampanjer har du normalt 12 måneders avtaleperiode. Dette finner du spesifisert i ordrebekreftelsen du har mottatt.

Hvis du er usikker på om du har bindingstid på noen av dine produkter eller tjenester, ta gjerne kontakt med vår kundeservice for hjelp med å finne ut dette.

© 2017 | Informasjonskapsler og personvern