FLYTTING

Du registrerer selv flytting i flytteskjemaet vårt. Der kan du også sjekke om det er Get på din nye adresse.
Vi vil ta kontakt med deg så snart flyttemeldingen din er registrert hos oss (normalt 3-5 virkedager).

Meld flytting her

Ja, det er Get på min nye adresse

Flytter du til en adresse som har Get kan du ofte ta med deg utstyret ditt - om dette fungerer eller ikke avhenger blant annet av om det er fiber eller coax der du skal flytte.

Ringer du til kundeservice vil de kunne hjelpe deg videre.

Nei, det er ikke Get på min nye adresse

Oppsigelsestiden din er en måned, regnet fra utløpet av måneden vi får beskjed om oppsigelsen.

Du kan også omregistrere abonnementet til ny beboer. Du vil da slippe oppsigelsestid og eventuelle bruddgebyrer. Husk at du er ansvarlig for alt utstyr til omregistreringen finner sted.

RETUR AV UTSTYR

Du vil motta frankerte returlapper i posten noen dager etter at abonnementet ditt er avsluttet.
Du kan også til enhver tid returnere utstyr hos din lokale Get-forhandler.

Har du en gammel Get-boks eller annet utstyr du vil returnere uten å si opp tjenestene dine? Send RETUR din adresse til 02123 så sender vi en returlapp til adressen du skriver i SMSen.

Husk å ta vare på kvitteringen når du leverer fra deg utstyret.

Har du benyttet deg av angrerett skal alt utstyr som ikke er fastmontert returneres.

 

Utstyr som skal returneres

Get-boks (inkludert programkort og fjernkontroll), modem og kabler som er leid av Get, må returneres ved oppsigelse av abonnementet, og skal ikke settes igjen når du flytter. Selv om borettslaget ditt har en avtale med Get, gjelder dette kun et utvalg tjenester som for eksempel TV eller bredbånd, og inkluderer ikke utstyr som Get-bokser eller modem.

Se hvilket utstyr som skal returneres her.

Vi gjør oppmerksom på at dersom utstyret ikke leveres, vil det påløpe et erstatningskrav.

Utstyr som ikke skal returneres

Utstyr som er kjøpt, fastmontert, eller av en utgått modell trenger du ikke å returnere. Det skal leveres hos en miljøstasjon for el-retur etter endt oppsigelsestid.

Her finner du en oversikt over utstyr som ikke skal returneres.

  • Dersom du har kjøpt en trådløs ruter fra oss er denne din, og den skal heller ikke tilbakeleveres.
  • Dersom du har en fastmontert utstyr skal ikke returneres, men forbli der det er
  • Har du overført abonnement og utstyr til ny beboer skal du ikke returnere noe. Husk at du er ansvarlig frem til du har mottatt en bekreftelse på overføringen

 

OPPSIGELSE

Ønsker du å si opp produkter eller ditt abonnement kan du gjøre dette selv, eller ta kontakt med oss
Merk at vi har én måneds oppsigelsestid på våre produkter, og at du vil bli fakturert for oppsigelsestiden den påfølgende måneden. 

Lurer du på hva som skjer når du sier opp? Se vår guide som loser deg igjennom stegene fra du melder oppsigelse og frem til du mottar din sluttfaktura.

Skyldes oppsigelsen flytting? Det er enkelt å sjekke om din nye adresse har Get.

Meld oppsigelse her

Sluttfaktura

Du vil motta en sluttfaktura i starten av den siste måneden du er abonnent. Har du bindingstid på en eller flere tjenester, vil eventuelt bruddgebyr belastes på sluttfaktura.

Bor du på en adresse som ikke har en borettslagsavtale med oss, sier man også opp hovedtilknytningen til Get ved en eventuell oppsigelse. Med hovedtilknytningen menes det kabelen som gir signaler inn til boligen. Vi vil da fysisk koble kabelen fra din bolig.

Husk at alt utstyr som er leid skal returneres til oss etter endt oppsigelse.

Bindingstid og bruddgebyr

Ved bestilling av nye tjenester eller kampanjer har du normalt 12 måneders avtaleperiode. Dette finner du spesifisert i ordrebekreftelsen du har mottatt.

Hvis du sier opp abonnementet ditt før bindingstiden er over må du betale bruddgebyr. Du vil også faktureres for installasjon dersom gratis installasjon var del av avtalen du sa opp. Har du hatt kostnadsfrie eller rabattere tjenester i en periode vil disse også bli fakturert.

Hvis du er usikker på om du har bindingstid på noen av dine produkter eller tjenester, ta gjerne kontakt med vår kundeservice for hjelp med å finne ut dette.