FAKTURAMOTTAkER
Fakturamottageren er som oftest den juridiske eieren av abonnementet, men hvis du ønsker å endre fakturamottager, eller adressen fakturaen skal sendes til, vil kundeservice kunne hjelpe deg med dette.
Fakturamottageren er som oftest den juridiske eieren av abonnementet, men hvis du ønsker å endre fakturamottager, eller adressen fakturaen skal sendes til, vil kundeservice kunne hjelpe deg med dette.
Dersom arbeidsgiver skal betale hele eller deler av fakturaen din, trenger vi følgende informasjon tilsendt skriftlig:
Du kan kontakte kundeservice her, så hjelper vi deg med dette så raskt som mulig.
Hvis du har fått en SMS med beskjed om at vi har mottatt din post i retur, betyr det at Posten ikke har kunnet levere til adressen vi har registrert på ditt kundeforhold.
Det kan være flere årsaker til dette:
Du kan se hvilken adresse vi har registrert på ditt kundeforhold inne på Min Get. Dersom adressen registrert hos oss er feil, ta kontakt med oss her så hjelper vi deg å rette opp i dette.
Har du flyttet? Meld flytting her.