Til Forsiden

FAKTURAMOTTAGER

Fakturamottageren er som oftest den juridiske eieren av abonnementet, men hvis du ønsker å endre fakturamottager, eller adressen fakturaen skal sendes til, vil kundeservice kunne hjelpe deg med dette.

Skal faktura betales av arbeidsgiver?

Dersom arbeidsgiver skal betale hele eller deler av fakturaen din, trenger vi følgende informasjon tilsendt skriftlig:

  • Ditt navn og kundenummer
  • Bedriftens navn og organisasjonsnummer
  • Din leders navn og tittel, samt dokumentasjon på din stilling i firmaet
  • Signert aksept fra arbeidsgiver med informasjon om hvilke produkter de skal faktureres for
  • Adressen fakturaen skal sendes til, samt ønsket syklus for faktureringen (månedlig, kvartalsvis eller årlig)

Du kan kontakte kundeservice her, så hjelper vi deg med dette så raskt som mulig.

Post i retur

Hvis du har fått en SMS med beskjed om at vi har mottatt din post i retur, betyr det at Posten ikke har kunnet levere til adressen vi har registrert på ditt kundeforhold.

Rekkehus

Det kan være flere årsaker til dette:

  • Manglende navnelapp på postkassen
  • Behov for å merke fakturaen med et c/o-navn (f.eks. samboer e.l.)
  • Du har flyttet, men ikke endret adresse hos oss
  • Vi har registrert feil navn eller adresse

Du kan se hvilken adresse vi har registrert på ditt kundeforhold inne på Min Get. Dersom adressen registrert hos oss er feil, ta kontakt med oss her så hjelper vi deg å rette opp i dette.

Har du flyttet? Meld flytting her.

© 2017 | Informasjonskapsler og personvern