BETALING

Har du glemt en regning, eller mistet fakturaen din? Her finner du informasjon knyttet til betaling og abonnementet ditt. Husk at du vil få faktura den 1. i hver måned, og forfallsdato er alltid den 16.

MIN GET

MIN GET finner du informasjonen du trenger for å betale regningen din og utestående saldo. Her har du også mulighet til å betale fakturaen din direkte med Visa eller MasterCard.

Er du usikker på om du har noe utestående, kan du også sende en SMS med kodeord SALDO til 02123. Husk at mobilnummeret ditt må være registrert hos oss for at tjenesten skal fungere.

Se eller betal faktura

Ubetalt faktura

Har du glemt å betale en faktura vil vi minne deg på denne, men har vi ikke mottatt betalingen innen slutten av måneden vil vi overføre det utestående beløpet til neste måneds faktura, slik at denne da gjelder for begge månedene. Et purregebyr på 70,- vil også legges til. For å unngå sperring av abonnementet ditt må hele dette beløpet betales innen forfallsdatoen.

Du finner betalingsinformasjon, og kan betale fakturaen din, på Min Get.

Er abonnementet ditt blitt sperret?

Alle kan glemme en regning nå og da. Har abonnementet ditt blitt sperret anbefaler vi at du betaler fakturaen direkte på Min Get - da vil det normalt bli åpnet igjen umiddelbart. Velger du å betale via vanlig nettbank tar det vanligvis 1-3 virkedager før innbetalingen registreres hos oss og abonnementet gjenåpnes. Behandlingstiden kan variere noe fra bank til bank. Husk at dersom abonnementet ditt har blitt stengt vil du også bli fakturert for et stengingsgebyr på 490,-.

For å få abonnementet ditt midlertidig gjenåpnet kan du også kontakte kundeservice. Hvis ikke det utestående beløpet blir betalt innen 4 virkedager vil tjenestene dine stenges igjen.

Har kravet blitt sendt til inkasso må videre kommunikasjon tas med inkassoselskapet. Dersom ditt abonnement frakobles grunnet inkasso, vil du ved en eventuell retilkobling måtte betale etableringskostnader etter gjeldende priser.

Betal faktura på Min Get

Kundeservice