Til Forsiden

BETALING

Har du glemt en regning, eller mistet fakturaen din? Her finner du informasjon knyttet til betaling og abonnementet ditt. Husk at du vil få faktura den 1. i hver måned, og forfallsdato er alltid den 16.

MIN GET

MIN GET finner du informasjonen du trenger for å betale regningen din og utestående saldo. Her har du også mulighet til å betale fakturaen din direkte med Visa eller MasterCard.

Er du usikker på om du har noe utestående, kan du også sende en SMS med kodeord SALDO til 02123. Husk at mobilnummeret ditt må være registrert hos oss for at tjenesten skal fungere.

Ubetalt faktura

Dersom du ikke har betalt fakturaen din vil vi varsle deg om at du har et utestående beløp. Hvis dette ikke innbetales innen oppgitt frist, vil abonnementet ditt sperres.

Dersom vi ikke har mottatt din betaling innen månedsslutt, vil det utestående beløpet overføres til neste måned. Neste faktura vil da inneholde både det utestående beløpet fra forrige måned, et purregebyr på 70,- for sen betaling, og de vanlige kostnadene for den inneværende måneden. Du må betale hele dette beløpet innen forfallsdato for å unngå at dine tjenester blir sperret.

Abonnement sperret

Alle kan glemme en regning nå og da. Har abonnementet ditt blitt sperret anbefaler vi at du betaler fakturaen direkte på MIN GET - da vil det normalt bli åpnet igjen umiddelbart. Velger du å betale via vanlig nettbank tar det vanligvis 1-3 virkedager før innbetalingen registreres hos oss og abonnementet gjenåpnes. Behandlingstiden kan variere noe fra bank til bank.

For å få abonnementet ditt midlertidig gjenåpnet, ring oss på tlf 21 54 54 54. Tjenestene vil bli sperret igjen hvis betalingen ikke er mottatt innen 4 virkedager.

Har kravet blitt sendt til inkasso må videre kommunikasjon tas med inkassoselskapet. Dersom ditt abonnement frakobles grunnet inkasso, vil du ved en eventuell retilkobling måtte betale etableringskostnader etter gjeldende priser.

© 2018 | Informasjonskapsler og personvern