Til Forsiden

Skurring eller forstyrrelser på linjen?

Dette kan skyldes feil på signalene til modemet eller uttaket. Vi anbefaler at du bruker den originale antennekabelen som fulgte med fra Get, og at den ikke er lenger enn maks 10 meter. Denne er av trippelskjermet kvalitet, noe som gjør den mindre mottakelig for støy og forstyrrelser fra annet utstyr. Sjekk at antennekabelen sitter godt der den skal, uten kraftig bøy, skjøt eller annen tilsynelatende skade. Sjekk også om det er noen driftsmeldinger for ditt postnummer.

Bruker du en splitter for å dele signalene mellom flere bokser, ber vi deg om å feilsøke uten denne tilkoblet. Du trenger sannsynligvis å koble til overgangen som fulgte med i pakken fra Get for få gjort dette. Se i brukerveiledning. Hvis dette løste problemet, kan du ta kontakt med oss for å få tilsendt en ny splitter.

Hvis du har flere uttak, forsøk å koble modemet til det første uttaket i din bolig. Løste dette problemet, kan du ha en feil på ditt interne anlegg, noe vi kan hjelpe deg å rette mot betaling.