Til Forsiden

Flytte til adresse med Get?

Send oss en flyttemelding minst 4 uker i forveien, så ordner vi resten. Er Get leverandør på den nye adressen, kan du normalt sett ta med deg utstyret ditt og fortsette med abonnementet på samme måte som før.

Flytte til adresse uten Get?

Skal du flytte til en adresse som ikke er tilknyttet Get, kan abonnementet ditt omregistreres til ny beboer. Du vil da slippe oppsigelsestid på tjenestene som overføres og bruddgebyr hvis du er under binding.

Oppsigelse

Oppsigelsestiden er en måned, regnet fra utløpet av måneden vi har mottatt din oppsigelse.

Her kan du melde oppsigelse 

Dersom oppsigelsen skyldes flytting, kan abonnementet overføres til ny beboer. Du vil da ikke belastes bruddgebyr hvis du er under binding, og vil slippe oppsigelsestid på tjenestene som overføres. Er du under binding, og abonnementet ikke overføres, vil du bli belastet et bruddgebyr. Dette regnes ut i fra hvor lenge det er igjen av bindingstiden:

  • 0-3 måneder igjen av bindingstiden, kr 200,-
  • 4-6 måneder igjen av bindingstiden kr, 450,-
  • 7-9 måneder igjen av bindingstiden kr, 700,-
  • 10-12 måneder igjen av bindingstiden, kr 950,-

Retur av utstyr

Get-boks (inkludert programkort og fjernkontroll), modem og kabler som er leid av Get, må returneres ved oppsigelse av abonnementet. Dersom du har kjøpt en trådløs ruter fra oss er denne din, og den skal ikke tilbakeleveres.

Du vil motta frankerte returlapper i posten noen dager etter abonnementet er avsluttet. Utstyret kan så pakkes forsvarlig inn, og returneres på et postkontor. Det kan også leveres hos ditt lokale Get-kontor.

Les mer om retur av utstyr

© 2016 | Informasjonskapsler og personvern