SMS-tjenester for TV og internett

Det er mye du kan fikse selv ved å sende en SMS til 02123 og et av kodeordene under.

Obs! For at SMS-tjenestene skal fungere må du sende SMS-en fra det mobilnummeret som er registrert på kundeforholdet. Du kan selv sjekke hvilket mobilnummer som er registrert på Min Side.

KODEORD
(Tjeneste)
Informasjon
TV
(Automatisk oppdatering)
Mangler du kanaler, står det "Vennligst vent..." eller "Du har ikke tilgang.." på tv-skjermen, kan det være at ditt programkort trenger en oppdatering.
AVBRYT
(Kansellering av teknikeravtale
Har problemet løst seg eller passer ikke avtalen allikevel, kan den avbestilles via SMS. Husk å kontakte kundeservice hvis du trenger en ny tid.
SALDO
(Betalingsinfo)
Få tilsendt informasjon om eventuelt utestående beløp på ditt kundeforhold, samt KID- og kontonummer som kan brukes ved innbetaling.
COAX
(Bestille antennekabel)
Trenger du en ny, eller rett og slett bare en lenger antennekabel, skriv coax og ønsket lengde (1,5 / 2,5 / 5 eller 10 meter) for å få dette tilsendt. Mer informasjon.
KABEL
(Bestille nettverkskabel til Get box Mikro)
Kan brukes hvis du trenger nettverkskabel til din Mikro-boks for å få tilgang til Get filmleie.
SPLITTER
(Bestille splitter)
Har du behov for å koble til flere antennekabler til ditt uttak trenger du en splitter.
RETUR
(Bestille returseddel)
Få tilsendt en ferdig adressert og frankert returseddel som kan klistres på utstyret som skal sendes tilbake til oss.

Var denne siden nyttig?