Get-logo
Hjelp og veiledninger

Get tv app for øyeblikket utilgjengelig

Get tv app er dessverre utilgjengelig for øyeblikket. Vi jobber med å utbedre feilen og forventer at tjenesten er tilgjengelig igjen innen 22.04.2014.

Vi beklager eventuelle ulemper dette kan medføre.

Endring i undertekster på NRK-kanalene og TV2

NRK har besluttet å fjerne den manuelle tekstingen på sine sendinger for å gi bedre kvalitet på teksting av HD-sendingene. Man må derfor aktivere tekstingen selv via menyene på Get-boksen hvis det er ønskelig.

Ønsker du tekst på TV2-kanalen finner du dette på tekst-tv side 222.

Se her hvordan du aktiverer tekstingen

C More Play er nå tilgjengelig

C More Play er nå tilgjengelig for alle Get-kunder med abonnement på en av premiumpakkene til C More - C More Total, C More Film eller C More Sport.

Man får tilgang til de samme C More-kanalene som man har på Get-boksen, og de vil være tilgjengelig på nett, mobil og via nettbrett. Du tar tjenesten i bruk ved å følge noen enkle steg:

1 Gå til cmore.no/play eller last ned appen C More Play for iPhone og iPad eller Android
2 Velg Get som din leverandør
3 Logg inn med ditt brukernavn og passord - dette er det samme som til Min side

Har du ikke bruker på Min side enda må dette lages før du går videre med C More Play. Brukernavn er ditt kundenummer eller mobilnummer og passord får du på SMS ved å velge "Send meg passord" i innloggingsvinduet.

Ønsker du tilgang til C More-kanalene og C More Play, men har ikke abonnement i dag? Bestill en av premiumpakkene her

Trenger du hjelp med bredbåndstilkoblingen?

Mangler tilgang til internett

Mangler du tilgang til internett, er det flere ting du kan forsøke selv for å løse dette. Sjekk at alle kabler sitter godt der de skal, og start modemet eller boksen på nytt ved å trekke ut strømkontakten. Du bør også se om du får tilgang til internett ved å koble en nettverkskabel mellom boksen og datamaskinen din.
Flere feilsøkingstips

Tregt eller ustabilt nett

Dette skyldes ofte problemer med de trådløse signalene. Det første du bør gjøre, er å koble en nettverkskabel mellom modemet og datamaskinen for å se om linjen blir bedre. Start modemet på nytt ved å trekke ut strømkontakten etter du har koblet om, og behold en kablet tilkobling over en periode for å se om du merker forskjell.

Merker du en bedring på nettet når du bruker kabel, kan det være noen innstillinger i ruteren som må endres. Har du en trådløs løsning fra oss, finner du guider til endring av innstillingene under. Er ruteren kjøpt et annet sted, kan du kontakte produsenten direkte.

Endre trådløse innstillinger

Ønsker du endre innstillinger som nettverksnavn eller passord på det trådløse nettet, har vi laget noen enkle guider som kan hjelpe deg med dette. Opplever du ustabilitet eller treghet kan dette også ha med innstillingene i ruteren å gjøre, og vi anbefaler deg å endre frekvenskanalen de trådløse signalene sendes på. Bruker mange i området den samme frekvensen, kan dette skape forstyrrelser.
Endre trådløse innstillinger - Get box II
Endre trådløse innstillinger - Cisco EPC3925, trådløst modem
Endre trådløse innstillinger - D-Link DIR 635 og Linksys E2500

Mangler du tilgang til kanaler?

Mangler du kanaler? Står det at du ikke har tilgang til en kanal på tv-skjermen, eller at du vennligst skal vente litt? Har du et hengelås-ikon på skjermen?

Få tilsendt en automatisk oppdatering ved å sende en SMS med kodeord TV til 02123.

Oppdateringen mottas i løpet av noen minutter.

Forsøk også å gjenopprette innstillingene til boksen.

Fant du ikke det du lette etter?

Aktuelt

Kampanje på C More-pakkene

Tippeligaen er i gang, og nå kan du se alle kampene C More Sport sender til kun 199,- per måned. Er det både sport- og filminteresserte i hjemmet får du også full pakke med C More Total til en kampanjepris på 249,- per måned.

Trenger du hjelp med bredbåndstilkoblingen?

Trenger du hjelp med oppkobling av utstyret så du får tatt linjen i bruk? Ønsker du å endre de trådløse innstillingene, eller opplever du at nettet er tregt eller ustabilt? Vi har samlet noen tips som hjelper deg løse dette selv.

E-postoppsett

Bruker du et e-postprogram, kan det være nødvendig å sjekke innstillingene hvis du opplever problemer med å sende eller motta e-post. Våre hurtigguider hjelper deg gjennom både oppsett og sjekk av din e-postkonto.

Kontakt oss

Driftsmeldinger